پرچم رومیزی تتبلیغاتی و تشریفاتی
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

پرچم رومیزی تتبلیغاتی و تشریفاتی

مقدمه

پرچم ها در گذشته به عنوان سمبلی برای افزایش روحیه نیروهای خودی و کاهش روحیه نیروهای دشمن در جنگها به شمار می رفت ولی امروزه پرچ کاربرد گسترده تری را دارا می باشد که یکی از کاربردهای آن بر روی میزهای مدیران عامل شرکت ها و مؤسسه های دولتی و خصوصی می باشد که به آن پرچم رومیزی میگویند . بر روی پرچم رومیزی معلولاً لوگو و برند شرکت یا مؤسسه بافته و یا چاپ می شود و در خیلی از موارد پرچم ایران بر روی آن نقش می بندد . اهمیت و ارزش برند و لوگوی هرشرکت، موسسه و سازمانی  برکسی پوشیده نیست.  هریک از ارکان این مجموعه‌ها برای سربلندی و اقتدار برند خود تلاش و فعالیت می‌نمایند. مدیران شرکت‌ها همشه به دنبال ابزار های جدید تبلیغاتی می‌گردند تا بتوانند از آن طریق نسبت به معرفی  ودر نهایت فروش هر چه بهتر محصولات خود گامهای موثری را بردارند.

پرچم های رومیزی را می توان در ابعاد و اندازه های مختلفی طراحی و تولید نمود ولی ابعاد استاندارد هم دارد که به دلیل تناسب در اجزای پرچم اغلب مشتریان آن را انتخاب می کنند.

پرچم رومیزی با پایه های مختلف قابل سفارش می باشد که مرسوم ترین آن پایه سنگی می باشد .

موسسات تبلیغاتی دائما” به دنبال معرفی ابزارهای شیک و جدیدی هستند تا بتوانند از آن طریق ضمن مساعدت برای معرفی محصولات شرکتهای مختلف  به کسب کار آنها نیز رونق ببخشند. در سالهای نه چندان دور یکی از ابزار ‌های تبلیغی که توجه همگان را به خود جلب کرده است، پرچم رومیزی می‌باشد. همانطوری که  تداعی و مجسم شود و بانگاه کردن به آن تمام اهداف و فعالیت‌های شرکت برای بینده مرور شود. همانطوری که پرچم هر کشوری نشان اقتدار و وحدت ملی آن کشور محسوب می‌شود. پرچم هر تشکل و مجموعه‌ای  نیز می‌تواند به منزله اقتدار و ماندگاری آنها باشد.  همه  اعضای آن اعم از کارکنان  و مدیران به منزله یک ملت کوچک سعی می کنند در حفظ و نگهدار ی و پیشبرد دستاوردهای آنجا و به عبارتی در سربلندی و بالا نگهداشتن آن  بکوشند. این نوع پرچم‌ ها در اندازه‌های کوچک تهیه شده و معمولا روی میز ، قفسه کتابخانه و… قرار می‌گیرند.





:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: